glowydowynajecia.pl pr / konsulting Aneta Grzegorzewska

Historia biznesu jako element budowania marki.

cologne-1884931_1920

Na budowanie marki składa się wiele rzeczy. Jednym z elementów, który zazwyczaj powstaje na poczatku drogi jest opowieśc o firmie. Bardzo ważną rzeczą w budowaniu marki jest prawdziwa historia twojego biznesu. Koniecznie musisz mieć swoją historię. Twoi potencjalni klienci chcą wiedzieć, z kim mają do czynienia. Zacznij od czegoś o sobie, napisz skąd wziął się pomysł na taki biznes. Określ, ile czasu zajęła ci jego realizacja i jakie kroki doprowadziły cię do celu. Czym się kierujesz czyli jaki kanon zasad wyznaje twoja firma.

Jakie trudności napotkałeś na początku drogi i jakie sukcesy wynagrodziły ci trudy. Co chciałbyś powiedzieć osobom, które startują w branży i jakich rad mógłbyś im udzielić. To wszystko sprawi, że będziesz autentyczny.

Powodzenia!