glowydowynajecia.pl pr / konsulting Aneta Grzegorzewska

H2H co to takiego? Trendy w marketingu w 2015 r.

H2H co to takiego? Trendy w marketingu w 2015 r.

W roku, który przed nami, nie da się oddzielić od siebie poszczególnych działów e-marketingu (SEO, SEM, e-mail marketing, social media itd.). Głównym trendem na rok 2015 będzie połączenie wszystkich kanałów , czytaj dalej…


Audyt marketingowy jednostki samorządu terytorialnego

Celem marketingu terytorialnego jest zaspokojenie potrzeb mieszkańców poprzez poprawę jakości produktów i usług publicznych, wykreowanie pozytywnego wizerunku, a w konsekwencji podniesienie  atrakcyjności i konkurencyjności danej jednostki terytorialnej. Dla usystematyzowania podejmowanych czytaj dalej…


Czy kolory na stronie www są ważne?

Istnieje coś takiego, jak psychologia koloru. Badania pokazują, że pewne kolory wywierają na odbiorcach zawsze podobne emocje. Z czym kojarzymy poszczególne kolory: Zielony – rozwój, zdrowie, środowisko, pieniądze; Niebieski – zaufanie, bezpieczeństwo, czytaj dalej…


Case study kampanii reklamowej w serwisie

Uczelnie wyższe szukają potencjalnych studentów w sieci. Jest to bardzo duża grupa, która codziennie korzysta z YouTube. Właśnie ten kanał komunikacji postanowiła wykorzystać Wyższa Szkoła Logistyki. Według danych Megapanel z czytaj dalej…


#Sztuka użytkowa czyli ładne opakowania i przedmioty

Wszystko, co nas otacza, stanowi sztukę użytkową. Nie zdajemy sobie z tego sprawy. To bardzo ważny element naszego życia. Jaki jest udział sztuki użytkowej w naszym życiu?  Prześledźmy najbliższe otoczenie. czytaj dalej…


Jak wybrać agencję do wykonania strony www?

Czym jest strona www? To jedna z najskuteczniejszych form promocji i najlepszy kanał komunikacji z potencjalnym klientem. Działa 24 godziny na dobę, nie bierze urlopów i nie robi przerw na czytaj dalej…


Jak przyciągnąć i zatrzymać klienta?

Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę, jesteś właścicielem sklepu czy zakładu wulkanizacji, aby Twój biznes się rozwijał musisz pamiętać o stosowaniu określonych  zasad w swoim postępowaniu biznesowym. Zanim zaczniesz prowadzić czytaj dalej…


Czy wiecie, że ….zapach może przyciągnąć klienta?

Czy wiecie, że….wpływ na decyzję zakupową klienta może mieć zapach? Badania pokazały, iż 15,9% czasu spędzamy więcej w danym sklepie właśnie dzięki zapachom. Zyskujemy wówczas kilka dodatkowych cennych minut, podczas czytaj dalej…


Po co komu kampanie społeczne?

Nie ma tygodnia, by z billboardów, gazet i telewizorów nie wyglądała do nas nowa kampania społeczna. Jedne są grzeczne i wygładzone, mają informować, a nie zaskakiwać; inne – przeciwnie – czytaj dalej…


Hasło reklamowe czyli wyróżnik marki

Hasło reklamowe jest komunikatem przekazującym informacje o unikalnych i wyróżniających wartościach marki. To zwięzłe zdanie, znajdujące się obok znaku towarowego, które niesie przesłanie marki i jest zorientowane na silnie oddziaływanie czytaj dalej…